Vill du ha ett proteinrikt och uppiggande snack har jag det för dig. Bra att äta före eller efter ett träningspass eller varför inte bara som ett gott snack till eftermiddagskaffet. Du som följt mig länge vet att jag är väldigt förtjust i jordnötssmör och äter det dagligen. Jag måste t.o.m hejda mig från att inte äta upp en halv burk bara så där :) Oroväckande? Har du något livsmedel du inte kan få nog av? 

Are you looking for a protein-rich and refreshing snack, I have it for you. Good to eat before or after a workout or even just as a good snack with your afternoon coffee. You, who have followed me for a long time know that I am very fond of peanut butter and eat it daily. I must even stop myself from not eating up half a jar just like that :) Worrying? Do you have any food you can not get enough of?


Peanut Butter Protein Bliss Balls
12 pcs

6 tbsp vanilla or chocolate protein powder
6 tbsp peanut butter
1-2 tbsp cocoa powder
3 tbsp coffee

Mix all the ingredients in a bowl and shape the mixture into balls. Store in the fridge.


Jordnötssmör Proteinbollar
12 st

6 msk vanilj- eller choklad proteinpulver
6 msk jordnötssmör
1-2 msk kakaopulver
3 msk kaffe

Blanda alla ingredienser i en skål och forma blandningen till bollar. Förvara i kylen.