Att sitta ute på balkongen och äta är något jag uppskattar mycket. Jag äter och spenderar tid där så ofta som jag har möjlighet till det. Vi hade också balkong i Singapore, men då där var så otroligt varmt hela tiden var det inte skönt att sitta ute längre än 10 minuter :) Här ser ni min lunch som består av en salladswrap och en grön smoothie. På tortillan hade jag olika sorters salladsblad, bakad sötpotatis, svarta bönor, jordgubbar, gurka, tomat och en dressing gjord på jordnötssmör och smält kokosolja. Jag är väldigt förtjust i kombinationen sötpotatis och kokosolja, men kan säga att även jordnötssmör passar så bra, mums!

To sit on the balcony and eat is something I appreciate a lot. I eat and spend time there as often as I have the opportunity. We also had a balcony in Singapore, but it was so incredibly hot all the time there, so it was not nice to sit out longer than 10 minutes :) Here is my lunch consisting of a salad wrap and a green smoothie. On the tortilla I had different kinds of lettuce, baked sweet potatoe, black beans, strawberries, cucumber, tomato and a dressing made with peanut butter and melted coconut oil. I'm very fond of the combination of sweet potato and coconut oil, but I can say that peanut butter doesn't make it worse, yummy!


Green smoothie

kale
spinach
banana
strawberries
hemp protein powder
wheatgrass powder
almond milk

Mix all the ingredients in a blender and add as much milk as you want. 


Grön smoothie

grönkål
spenat
banan
jordgubbar
hampa proteinpulver 
vetegräspulver
mandelmjölk

Blanda alla ingredienser i en mixer och tillsätt så mycket mjölk som du vill.